Tripadvisor

Bra för: Särskilda tillfällen, Barhäng, Romantiska möten, Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 29 januari 2020

Från sekunden man går in genom dörren blir man indragen av den fantastiska atmosfären, allt från musiken till buzzet i matsalen sätter verkligen stämningen. Maten är relativt enkelt men verkligen fantastiskt, rätterna kommer in snabbt och är otroligt stora i smakerna (rekommenderar tartaren). Personalen är superkunnig och kan rekommendera fantastiska viner och öl som passar utmärkt med maten. för att sammanfatta, ett ställe som måste besökas när man är i Malmö

Tack cheflund
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 184)

Omdömet skrevs 29 januari 2020

När man tagit sig upp i brandtrappan kliver man in i 50 talets sfär. Ta en drink eller två i någon av barerna med erfarna och mycket charmiga bartenders. Man kan äta en bit mat i stora lokalen kring små och trevliga bord i dämpad belysning och på samma gång lyssna på tidsenlig stillsam pianomusik. Vill man kan man kolla på när de lagar maten i köket. Går också bra för större grupper att äta kring riktiga matsalsbord.
Varför inte avsluta kvällen med att gå in i konsertsalen och dansa loss till live musik eller till Dj musik.

Datum för besöket: april 2019
Tack aslmfl
Omdömet skrevs 25 januari 2020

Gick hit med stora förväntningar. Ett meckaför "foodisar" men så besvikna vi blev. Maten var verkligen inget extra. Kockarna sliter verkligen inte i hjäl sig, rätterna är inte speciellt märkliga eller svårlagade. Charkbricka eller råbiff är ju inte så svårlagat. Inga av våra 8 rätter var speciellt goda tyvärr.

1  Tack Martin A
Omdömet skrevs 3 januari 2020 från mobil enhet

Att äta på Bastard var en trevlig upplevelse! Menyn innehöll sådant som vid första anblick inte kändes igen. Att prova nya rätter är alltid spännande. Vi delade på de rätter vi beställde in och wow vad gott allt var!

Tack marcus_ekstrom49
Omdömet skrevs 31 december 2019 från mobil enhet

Alltid toppklass!
Vi droppade förbi här en fredagseftermiddag innan ett annat event och fick snabbt ett bord i baren.
Goda drinkar, gott vin och underbar mat.
Bastard är ett ställe som alltid levererar på en bra nivå och om du någongång tvekar vart du skall gå och äta så kan jag varmt rekommendera Bastard

Datum för besöket: november 2019
Tack johanm602

Resenärer som tittade på Bastard tittade också på

Besökt Bastard? Berätta vad du tyckte!