“Rekommenderar starkt!”
Omdöme om T-Rex Restaurant

T-Rex Restaurant
Rankad som nr 493 av 967 Restauranger i Malmö

Väldigt fint, rent och fräscht lekland. Personalen var super trevliga. Barnen är supernöjda. Rekommenderar starkt!!!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 241emiliao

Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Fick information om att behöva vänta 30 min på maten när vi kom. Accepterade det, men slutade med att det tog 2 h innan maten kom…! Dålig information från personalen och kompensation fick vi i form av popcorn och Festis till barnen efter att vi bett om det. Under all kritik!

Maten var dock god när den väl kom.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Anna L
Omdömet skrevs 13 februari 2020

Väldigt fint lekland, märks att det är nytt men dyrt för det är väldigt litet jämfört med många andra lekland.

Dyrt att fika och vattnet som var tappat upp i flaskor smakade gammalt.

Föräldrar sitter på bänkarna och låter barn härja fritt, borde varit mer sittplatser i leklandet så att några hade suttit längre in.

Ingen toalett heller ..

Datum för besöket: februari 2020
Tack 967mikaelaw
Omdömet skrevs 27 oktober 2019

Har inga synpunkter på leklandet, mer än att jag tycker att den som är betalande gäst på restaurangen borde få rabatterat pris på inträdet. 160 kr i inträde när du redan spenderar pengar på mat och dryck känns sniket.

Restaurangen: För att beställa måste du ladda ner en app, skapa en inloggning och sedan själv lägga en beställning av mat och dryck. Trots att köket alltså har fått en tydlig lista på beställningen lyckas de inte reda ut den. I vårt sällskap fick vi först vänta i 45 minuter på maten. När den väl kom saknades två varmrätter och en tredje hade blivit fel. Detta resulterade i ytterligare väntetid. Vi fick äta i omgångar och fick ingen kompensation för detta.

Datum för besöket: oktober 2019
2  Tack lomalm
Omdömet skrevs 9 augusti 2019

Vi blev väldigt imponerade av detta, mysigt och lagom lekland där det var lätt att hålla koll på barnen. Samtidigt en mysig restaurang och vi fick väldigt bra service. Mat i pris som på alla andra lekland men det var väldigt gott och barnen som annars är kräsna slukade sin portion. Rolig uppläggning av tex pommes. Bra pris på leklandet (100 kr/barn) och mina barn hade jätte kul där i de tre timmarna vi var där.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Sophia E

Resenärer som tittade på T-Rex Restaurant tittade också på

Besökt T-Rex Restaurant? Berätta vad du tyckte!