“Perfekt lunchställe”
Omdöme om Spoonery

Spoonery
Rankad som nr 248 av 953 Restauranger i Malmö

Hittade ett lunchställe när jag var på jobb i Malmö. Bra service och supersnabb leverans av en god lunch. Bowl med tonfisk rekommenderas!

Datum för besöket: maj 2021
Tack michaelsM7320PU

Omdömet skrevs 14 november 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god och fräsch mat. Gåsen var perfekt tillagad. Och man får väl tilltagna portioner. Rekommenderas varmt

Datum för besöket: november 2020
Tack 389bj_rnu
Omdömet skrevs 23 april 2020 från mobil enhet

Perfekt stället för avhämtning, speciellt nu i Covid-19 tider.
Mycket god och vällagad mat som snabbt kan hämtas upp. Mindre meny men med bra urval som passar alla, stor som liten.
Extremt vänlig och bemötande personal.
Finns på ett flertal platser i Malmö och väl värt ett besök eller att ta med sig hem ifrån.

Datum för besöket: april 2020
2  Tack johanm602
Omdömet skrevs 18 februari 2020

Mycket trevligt och mysigt ställe. Vi tog högrevsgrytan som var mycket god och ett glass rött till det.

Datum för besöket: december 2019
Tack hakan747
Omdömet skrevs 17 november 2019 från mobil enhet

Enkel och god mat. Flera gluten- och laktosfria alternativ - roligt att kunna välja! En lokal pärla!

Datum för besöket: november 2019
Tack HappyFoodBelly

Resenärer som tittade på Spoonery tittade också på

Besökt Spoonery? Berätta vad du tyckte!