Trip.com
Priceline153 US$
Travelocity153 US$
Omdömet skrevs 8 januari 2022 från mobil enhet

Blev lite besviken då man ej kunde slå sig ner i hotellets bar, fredagen var det fullbokat av matgäster, och lördagen, innan vi skulle iväg och träffa vänner öppnade de inte förrän 17.00! Brukar annars tycka det är trevligt att börja eller avsluta i hotellets barer men ack inte på detta hotell!

Datum för vistelsen: januari 2022
Tack hel_neg
Omdömet skrevs 20 december 2021

Centralt beläget, vi hade ett deluxe rum som var i behov av en uppdatering. Stort men inte så tipp topp som jag hade förväntat mig - såg andra rum när vi gick i korridoren som var trevligare. Men nåväl - det var tyst och bra sängar och kuddar.

Datum för vistelsen: december 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack KjerstinAdelMalmborg
Omdömet skrevs 5 december 2021 från mobil enhet

Trevligt hotell med bra och centralt läge. Nära restauranger och affärer. Mysiga och välinredda rum, med sköna sängar. Tyst och lugnt trots det centrala läget. Trevlig personal och smidig in och utcheckning. Något rörig frukost, mycket folk i restaurangen.
Smidigt med garage i anslutning till hotellet, dock något trångt. Ett hotell värt att återkomma till!

Rumstips: Boka garage, blir snabbt fullt.
Datum för vistelsen: december 2021
Tack Annelie339
Omdömet skrevs 24 oktober 2021

Bra hotell med kanonläge. Tyst och lugnt. Stora rum och sköna sängar. Gångavstånd till det mesta centralt i Malmö. Ett minus att toa belysningen inte gick o tända på natten om man inte tände sin sänglampa först.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack Stay111376
Omdömet skrevs 11 oktober 2021 från mobil enhet

Trevlig personal och läget är perfekt, men väldigt rörigt vid frukosten. Äggröran hade någon konstig bismak, så den gick faktiskt inte att äta. Vi sov två nätter på hotellet, båda nätterna var väldigt mycket liv. Första natten vaknade vi av ljudet från nattklubben bredvid, andra natten var det andra hotell-gäster som tydligen trodde hotellet var en nöjespark eller dyl. Så inget bra val av hotell om man behöver sova…

Sen undrar jag hur dom tänkte med hårfönen inne på rummet? Den var ynkligare än en leksaks-fön. Jag fick stå i två timmar med den lilla lilla fönen för att få mitt hår fönat, det kom inte ens varmluft ur den. Det gör en bara irriterad.

En helkropps-spegel i rummet saknade jag, men hittade den inne i garderoben sista dagen.

Jag kommer tyvärr inte att välja detta hotell nästa gång.

Rumstips: Var medveten om ni anvönder hotellets parkerings-garage att bilens underrede troligtvis kommer skrapa i.
Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack LenaMK