Omdömet skrevs 2 maj 2018 från mobil enhet

Rena och fräscha rum med bra utrymme för en kvällsarbetande resenär. Bästa läget. Serviceminded personal med trevligt bemötande. Tyvärr serverar restaurangen en trist historia som de kallar för Caesar sallad. Trevligt hotel!

Datum för vistelsen: maj 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack OlofTheMan
Omdömet skrevs 29 april 2018 från mobil enhet

Medelklasshotell med fräscha rum, hade ett superior rum på fjärde våning. Relativt lugnt o tyst, bra sängar o kuddar. Fanns resturang som vi bara åt frukost i. Ena morgonen var det kaos, svårt att få en plats. Mycket var slut o tog tid innan det fylldes på. Brödet var slut 09.30 o det fanns inte mer, under all kritik när man tänker på att frukosten serveras till kl 11.00. Andra morgonen var det klart bättre. Stora plusset var läget, endast några få steg till Lilla torg o Stortorget.

Tack Catta50
Omdömet skrevs 29 april 2018 från mobil enhet

Ett hotell mitt i stan nära Lilla Torg och Järnvägsstationen som är rent och fräscht. Kändes modernt. Sköna sängar. Helt ok frukost och vänlig personal i reception och restaurang. Mysig lounge med bar.

Tack schibboleth74
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Det var första gången vi bodde på detta hotellet men definitivt inte den sista!
Så bra betyg på hela vistelsen - från stunden vi checkade in till vi checkade ut!
Personalen är trevliga, glada och bjuder på sig själva! Rummet var kanonfint! Frukosten toppen! Vi kan bara varmt rekommendera detta hotell! Hit kommer vi väldigt gärna igen! Tack för en mycket trevlig vistelse!

Tack Kinna_73
Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Hotellet har nytt namn, det heter Adlon...ett Elite Hotel.
Oavsett vilket är det jättefint mitt i stans centrum. Stora rum med härlig dubbelsäng och fin dekoration och 2 garderober.
Platt TV med flera kanaler och rejält badrum med dusch.
se bilder

Datum för vistelsen: februari 2018