“Sista dagen i Svedala ”

Esmeralda's Tex-Mex Grill
Rankad som nr 504 av 953 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Glad jag var att vi tog chansen och provade det sista dagen de finns i Svedala. De flyttar nu till Lomma.

Grill buffé med mexikansk mat och även efterrätt. Mexikansk variant på coca cola var supergod!

Deras brisket och enchiladas var super bra!

Tror vi kommer prova dem när de flyttat till Lomma också!

Datum för besöket: februari 2020
Tack pempelempe

Omdömet skrevs 8 oktober 2019 från mobil enhet

Valde dagensrätt till lunchen som var en brisket i ett bröd med tillbehör. Snyggt upplagt och många mycket goda smaker. Blev inte så mätt var väl enda negativa.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack PeterXXXX
Omdömet skrevs 28 september 2019 från mobil enhet

Födelsedagsbarn önskade texmex, så vi besökte Svedala-filialen. Ingen positiv upplevelse, ingen information i menyn och helt omöjligt att då besked av personalen vad som var vad, och vad det innehöll.
Smaklöst och ganska trist.
Inget återbesök planerat...

Datum för besöket: september 2019
1  Tack 124niklasb
Omdömet skrevs 1 september 2019 från mobil enhet

Detta är nog den äckligaste maten jag ätit på en restaurang. Smaklöst, tråkigt och otroligt tråkig upplägg där man i princip bara slängt upp maten. Smakade absolut ingenting, inte ens salt i maten. Jag äter vegetariskt så fick bara lite stekta grönsaker i ett bröd och sallad till. Det fick bli en runda inom en snabbmatskedja på vägen hem då magen kurrade när jag lämnade restaurangen.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack Explore30244704393
Omdömet skrevs 6 juli 2019

Mycket god mexikansk mat. Lokalen känns mest som en snabbmatsrestaurang, men är familjeägd. Maten känns hemlagad och personalen är trevlig.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Ina O

Resenärer som tittade på Esmeralda's Tex-Mex Grill tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Esmeralda's Tex-Mex Grill? Berätta vad du tyckte!