“Magisk pizza”

Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria
Rankad som nr 1 av 987 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Fantastiska pizzor (och pasta!) med genuint trevlig personal.
Vi var ett sällskap på 11 personer och vi fick maten i stort sett samtidigt allihop.

Tack psvensson75

Trevlig personal som lyckades plocka ihop ett bord för 8 Pers, 4 vuxna 4 barn utan för lång väntan, super god pizza! (Pizza burrata)
Kommer lätt besökas igen när vi är i krokarna!

Tack Richardwilhsson
Omdömet skrevs 7 juli 2022

Mycket god pizza, pasta o sallad till schysst lunchpris. Dottern tyckte det var bästa pizzerian i hennes snart 9 åriga liv.

1  Tack Waldemar S
Omdömet skrevs 6 juli 2022 från mobil enhet

Bra pris och trevlig personal. Hade väldigt höga förväntningar på maten efter att ha läst omdömena här på TripAdvisor och visst var det en okej pizza men tyvärr inte så magisk som andra beskrivit den. Men restaurangen kan helt klart rekommenderas då personalen var trevlig och priserna humana.

Tack Erik A
Omdömet skrevs 2 juli 2022

Allt man kan önska av en upplevelse när man vill äta ute. Trevlig personal, bra service, sååå god mat mysig lokal på bra läge. Extra detalj är ett underbart gammaldags porslin, som vi får veta är inhandlat på loppis! Helt underbart att mamma, pappa o syster till servitrisen jobbar här, ger en extra god känsla på kvällen. Hit kommer vi igen!

1  Tack malinaV8847AY

Resenärer som tittade på Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.