“Gott, mysigt och omtänksamt”

Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria
Rankad som nr 1 av 989 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

God pizza och varierad salladsbuffé samt pasta och lasagne och kaffe. Allt för bara 110:- och läsk för 15. Det är prisvärt.

Trevlig miljö.

Men allra bäst var att vi blev så omskötta trots att vi kom så sent på lunchen.

Datum för besöket: juni 2022
Tack Pia J

Bästa pizzan ever! Oerhört trevlig och serviceinriktad personal som bjöd på en Tiramisu som var gudomlig. Återkommer med största säkerhet nästa gång jag kommer till Malmö.

Datum för besöket: maj 2022
Tack V3589ZEstefank
Omdömet skrevs 15 maj 2022 från mobil enhet

Väldigt goda pizzor, tunna bottnar och vackra att se. Dessutom en hemlagad tiramiso som perfekt avslutning på middagen.

Datum för besöket: maj 2022
1  Tack asa45
Omdömet skrevs 2 mars 2022 från mobil enhet

Goda pizzor och bra variation på menyn. Gillade även att de hade en månadens special vilket är den ni ser på bilden! Ser fram emot att testa deras lunch buffé.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack lydiamolin
Omdömet skrevs 19 februari 2022 från mobil enhet

Fantastiskt! Går inte att beskriva med ord! Upplevelsen var bra från början till slut. Godaste pizzan jag ätit i Sverige.

Datum för besöket: februari 2022
1  Tack andreroxhage

Resenärer som tittade på Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!