“Pizza buffé”

Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 26 januari 2022

Fantastiskt pizza buffé &trevligt personal &mysigt lokal
Bästa pizzor i Malmö, vi rekommenderar

Tack adelej347

Omdömet skrevs 15 januari 2022 från mobil enhet

Vi åt dagens Lunchbuffé som var helt ok men ingen wow känsla som vi förväntade oss med tanke på resturangens ranking här på TripAdvisor. Pizzorna hade god smak på pizzabottnen så skulle vi äta här igen hade vi bara satsat på pizza. Vi provade på lasagne och lite annat som fanns på lunchbuffen men det smakade inte jättemycket. Är du pizzasugen så är det prisvärt med god pizzabotten!

Tack mian77
Omdömet skrevs 12 januari 2022

Bästa pizza i Malmö, och mkt trevligt personal.. samt prisvärt.... ses snart igen. trevlig lokal centralt.

Tack JanniDKcph
Omdömet skrevs 4 januari 2022 från mobil enhet

Mycket folk, förmodligen eftersom att den var så bra. Extremt god mat, underbar personal, helt magisk atmosfär, och väldigt prisvärt. Det fanns pasta, pizza, tillbehör, mm. Pizzan var ej 100% napolitansk, men ändå hög standard. Den var otroligt bra. Mycket nöjd!

Datum för besöket: november 2021
Tack Frans W
Omdömet skrevs 1 januari 2022 från mobil enhet

Trevlig personal och underbar pizza
Bemötandet perfekt och att vi blev serverade tiramisu till efterrätt trots att tiramisu inte fanns med på menyn

Tack Odyssey24914894701

Resenärer som tittade på Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!