“Italien hemma”

Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria
Rankad som nr 1 av 966 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Valde Spinaci med scampi och spenat och blev mycket nöjd. Liten enkel lokal med trevlig service. Alltihop ackompanjerat av toner från Radio Italia. Bra känsla!

Datum för besöket: september 2021
Tack SusanneFS

Omdömet skrevs 4 september 2021

Grymma pizzor o gott vin till bra pris. Härlig familjär stämning med glad o skön personal ♥️ Vi kommer absolut att längta tillbaks

Datum för besöket: september 2021
Tack Jlsting66
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Malmös bästa pizzor, tunna och goda. Fräsch salladsbuffé. Trevlig personal. Nya pizzor serveras vid borden när du tar buffé på lunchen. Återkommer gärna.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack paulcU8916FB
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Det är dom godaste pizzarna vi någonsin ätit!
Vilka smaker, o vilken service,missa inte denna lilla pärla när du är i malmö!!!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 778camillak
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Gick hit på lunch med ett par kollegor.
Blev mycket positivt överraskad över hur god och fräsch maten var! Stort plus att personalen var så trevlig!

Hit kommer jag och mina kollegor att gå fler gånger!

Datum för besöket: juli 2021
Tack FarAway17468573451

Resenärer som tittade på Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!