“Riktigt gott”

Rankad som nr 1 av 967 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Malmös bästa pizzor, tunna och goda. Fräsch salladsbuffé. Trevlig personal. Nya pizzor serveras vid borden när du tar buffé på lunchen. Återkommer gärna.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack paulcU8916FB

Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Det är dom godaste pizzarna vi någonsin ätit!
Vilka smaker, o vilken service,missa inte denna lilla pärla när du är i malmö!!!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 778camillak
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Gick hit på lunch med ett par kollegor.
Blev mycket positivt överraskad över hur god och fräsch maten var! Stort plus att personalen var så trevlig!

Hit kommer jag och mina kollegor att gå fler gånger!

Tack FarAway17468573451
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Galet goda pizzor och pasta, ett bemötande som var helt fantastisk, en familj med ett stort och varmt hjärta.
Bara att ni öppnade restaurangen för vår skull den måndagen när "min" grupp på 17 personer kom till er visar att ni är så måna om era gäster.
En massa kärlek till er <3 <3 <3

Tack VassaD1
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Stället ligger 5-6 min promenad från Stortorget i Malmö. Lätt värt att ta sig dit undan alla turistfällor i centrum.

Väldigt fint bemötande, alla bord var egentligen fullbokade men dem löste en plats åt mig då alla gäster inte hade kommit än.
Väldigt trevlig och serviceminded personal.
Pestopizzan utan oliver var en av de absolut bästa jag ätit och kan definitivt rekommendera denna! Smakrik pizza med väldigt bra råvaror, fin kombination av krispighet och mjukhet i pizzabotten. Det blev c:a 160kr med läsk och med tanke på kvaliten och smaken så är det verkligen värt det!

Tack Softa S

Resenärer som tittade på Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!