“Rekommenderas!”

Rankad som nr 1 av 966 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Stället ligger 5-6 min promenad från Stortorget i Malmö. Lätt värt att ta sig dit undan alla turistfällor i centrum.

Väldigt fint bemötande, alla bord var egentligen fullbokade men dem löste en plats åt mig då alla gäster inte hade kommit än.
Väldigt trevlig och serviceminded personal.
Pestopizzan utan oliver var en av de absolut bästa jag ätit och kan definitivt rekommendera denna! Smakrik pizza med väldigt bra råvaror, fin kombination av krispighet och mjukhet i pizzabotten. Det blev c:a 160kr med läsk och med tanke på kvaliten och smaken så är det verkligen värt det!

Tack Softa S

Omdömet skrevs 30 juli 2021

Lite undangömt ställe men med riktigt bra mat. Vi prövade Pizza inbakad grekisk samt lasagne. Maten var suveränt god, varm och vällagad. Mycket trevlig personal dessutom. Drickan var också bra, husets röda och Prosecco. Lite otur med en byggarbetsplats bredvid just nu men det kan man inte skylla på restauranten.

1  Tack mandelmazza
Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Överaskande god mat, jag och min fru beställde hem en trött dag.
Vi beställde båda Lasagnen för hemleverans och gud vad gott! Vi har därefter ätit deras Lasagne ett atäntal gånger samt pizzan. Väldigt god mat och trevlig härlig personal.

Tack malikse86
Omdömet skrevs 17 juli 2021

Fantastiskt ställe med riktigt goda pizzor, de godaste vi någonsin ätit. Prisvärt och mysigt. Underbara ägare/personal som var måna om sina kunder och serverade buffén/lunchen vid bordet allt eftersom nya pizzor blev färdiga och de gjorde pizzor utifrån vad vi som kunder önskade. Hit kommer vi gå igen nästa gång vi är i Malmö! Ett toppenställe!

Tack clarafA8509TD
Omdömet skrevs 15 juli 2021 från mobil enhet

Jättegod och fräsch mat. Personalen var trevlig och anpassade buffén efter vad man tyckte om. Dessutom var det bra pris

Datum för besöket: juni 2021
Tack GrandTour16114761969

Resenärer som tittade på Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!