“Godaste pizzan vi ätit!”

Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria
Rankad som nr 1 av 962 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Fantastiskt ställe med riktigt goda pizzor, de godaste vi någonsin ätit. Prisvärt och mysigt. Underbara ägare/personal som var måna om sina kunder och serverade buffén/lunchen vid bordet allt eftersom nya pizzor blev färdiga och de gjorde pizzor utifrån vad vi som kunder önskade. Hit kommer vi gå igen nästa gång vi är i Malmö! Ett toppenställe!

Datum för besöket: juli 2021
Tack clarafA8509TD

Jättegod och fräsch mat. Personalen var trevlig och anpassade buffén efter vad man tyckte om. Dessutom var det bra pris

Datum för besöket: juni 2021
Tack GrandTour16114761969

Mmmmm... helt underbart goda pizzor!
Jättetrevlig personal, kocken och hans fru som serverade kom fram och pratade/ berättade om sin resa genom restaurang branschen.
Vill ni äta riktigt god pizza, gå hit!!
Bra pris på både mat och dryck!

Datum för besöket: juli 2021
Tack 209ulrikas
Omdömet skrevs 28 maj 2021

Riktigt bra service, snälla ägare, känns som att man är i Italien. Kommer bli ett stammisställe. 5/5.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Tjenamittbena
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Fantastisk service, fantastisk pizza, rimliga priser. Rekommenderar starkt pizza med burrata och parmaskinka. Passa på att samtala med kocken!

Datum för besöket: april 2021
Tack D3109VWjoelg

Resenärer som tittade på Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!