“Fantastisk pizza”

Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria
Rankad som nr 1 av 952 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Fantastisk service, fantastisk pizza, rimliga priser. Rekommenderar starkt pizza med burrata och parmaskinka. Passa på att samtala med kocken!

Datum för besöket: april 2021
Tack D3109VWjoelg

Omdömet skrevs 26 april 2021

God mat och personlig service med ett stort mått av vänlighet. Smidiga och flexibla. Man känner sig mycket uppskattad.

Datum för besöket: april 2021
Tack tomasc564
Omdömet skrevs 17 mars 2021

Beställde hem två lassanger ikväll, oh my, det var en av de goaste lassanger vi smakat och SÅ prisvärt för det var otroligt mycket mat. Här kommer vi verkligen handla igen.

Datum för besöket: mars 2021
Tack Izabella S
Omdömet skrevs 18 februari 2021 från mobil enhet

Lunchdax, och vi upptäcker denna pärla. Hemlagad italienska rätter som buffé med fantastisk service. Det gjordes en specialare med Nutella med valnötter efter beställning.
Kommer att återkomma nästa gång vi är i Malmö.

Datum för besöket: februari 2021
Tack torbj_rnl525
Omdömet skrevs 1 januari 2021 från mobil enhet

Bästa pizzan i Malmö och mycket trevlig personal! Vi kommer gärna tillbaka vid fler tillfällen.
Gör ett besök eller köp hem mat och stöd dem i dessa svåra tider!

Datum för besöket: januari 2021
Tack anelin1963

Resenärer som tittade på Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!