“Bästa pizzan i Malmö”

Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria
Rankad som nr 1 av 959 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Bästa pizzan i Malmö och mycket trevlig personal! Vi kommer gärna tillbaka vid fler tillfällen.
Gör ett besök eller köp hem mat och stöd dem i dessa svåra tider!

Datum för besöket: januari 2021
Tack anelin1963

Omdömet skrevs 31 oktober 2020 från mobil enhet

Serviceminded personal och goda prisvärda pizzor i trevlig miljö.
De kunde även skaka fram lite grappa till kaffet vilket uppskattades.

Tack N3530RJanna_
Omdömet skrevs 25 oktober 2020

En av de mest fullkomliga pizzor jag ätit under min långa livstid. Lägg det samman med en mycket trevlig och uppmärksammande personal och en vacker lokal. Vi kände oss riktigt väl omhändertagna.

Tack susannewpersson
Omdömet skrevs 9 oktober 2020 från mobil enhet

Jättegoda pizzor, toppbetyg Överraskad då det var ett enkelt ställe, kommer tillbaka nästa gång vi är i Malmö. Trevlig bagare och servitris⭐️

Tack Challe00
Omdömet skrevs 20 augusti 2020 från mobil enhet

Vi köpte med oss pizza. Personalen var trevlig och serviceinriktad. Pizzorna var väldigt goda. Vi åt Chevre och kebab. Saknade endast någon form av sallad

Datum för besöket: augusti 2020
Tack charlottes153

Resenärer som tittade på Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!