“Godaste pizzan någonsin!”

Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria
Rankad som nr 1 av 946 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

En av de mest fullkomliga pizzor jag ätit under min långa livstid. Lägg det samman med en mycket trevlig och uppmärksammande personal och en vacker lokal. Vi kände oss riktigt väl omhändertagna.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack susannewpersson

Omdömet skrevs 9 oktober 2020 från mobil enhet

Jättegoda pizzor, toppbetyg Överraskad då det var ett enkelt ställe, kommer tillbaka nästa gång vi är i Malmö. Trevlig bagare och servitris⭐️

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Challe00
Omdömet skrevs 20 augusti 2020 från mobil enhet

Vi köpte med oss pizza. Personalen var trevlig och serviceinriktad. Pizzorna var väldigt goda. Vi åt Chevre och kebab. Saknade endast någon form av sallad

Tack charlottes153
Omdömet skrevs 13 augusti 2020

Rekommenderas starkt av både vuxna och barn. Vi åt lunchbuffé. Trevlig och tillmötesgående personal, god och prisvärd mat!

Datum för besöket: augusti 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Hanna198107
Omdömet skrevs 13 augusti 2020

Bästa pizzerian i Malmö! Mycket trevlig personal och bra service, god mat och prisvärt. En av de bästa i Sverige?

Tack SaaaaaaaaM

Resenärer som tittade på Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!