Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria
Rankad som nr 1 av 975 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 13 augusti 2020

Bästa pizzerian i Malmö! Mycket trevlig personal och bra service, god mat och prisvärt. En av de bästa i Sverige?

Tack SaaaaaaaaM

Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Otroligt goda pizzor, vi var 3 personer och alla beställde olika pizzor men de var lika underbara. Sen var personalen också mycket trevlig. Stället är kanske inte så märkvärdigt men maten gör det mycket värt. Garanterat återbesök.

Tack GranReserva78
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Mysig lokal. Väldigt trevlig och tillmötesgående personal. Och pizzorna - så sjukt goda! Eller som barnen sa: Det här var den godaste pizza jag har ätit! Bättre betyg än så kan det inte bli.

Tack Sabina N
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastiskt mat och en super trevlig personal, vi kommer absolut att äta här många gånger till med familjen.

Datum för besöket: juli 2020
Tack jimmyjwm1975
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk mat - så väl omhändertagna av mycket trevlig personal. Kocken som gjorde en pizza som var långt över det normala skall ha största ilogen!!

Datum för besöket: juli 2020
Tack thorha34

Resenärer som tittade på Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!