“Fantastisk mat - så väl omhändertagna”

Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria
Rankad som nr 6 av 958 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Fantastisk mat - så väl omhändertagna av mycket trevlig personal. Kocken som gjorde en pizza som var långt över det normala skall ha största ilogen!!

Tack thorha34

Tror faktiskt att det är den bästa pizzan jag ätit! Blev rekommenderad en med grillade grönsaker och ett glas rödvin till. Jättegott! Kommer gärna hit fler gånger om jag kommer till Malmö! Bra priser! Hela familjen, och sällskapet, håller med. Sonen fick god glutenfri pizza, så bra att det finns. De anpassar till barn så att de får det de vill ha. Rekommenderas verkligen!

Tack I6764WOinesp

Man blev sugen av doften när man klev in.
Mycket trevlig personal.
Pizzan var god, men inget dom stack ut.
Helt ok

Tack Maria L

Var här och åt lunchbuffen.
Möttes av något så ovanligt ( nu för tiden) som ett stort leende från den kvinnliga servitrisen, som visade oss vänligt om vad de hade och erbjuda frpn buffen.
Maten smakade mkt bra. Servitrisen var uppmärksam på gästerna.
Rekommenderar detta ställe och kommer gärna tillbaka nästa gång jag besöker Malmö.

Tack 845christoffera

Goda pizzor i fin miljö. Mycket trevlig personal och husets vin var magiskt! Rekommenderar detta ställe och som alltid hittar man det bästa utanför turiststråken.

Tack Gabbi73

Resenärer som tittade på Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!