“Utan tvekan Malmös bästa pizzeria!”

Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria
Rankad som nr 9 av 945 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 28 maj 2020 från mobil enhet

Utan tvekan Malmös bästa pizzeria! Vi har testat många pizzerior utan att hitta ”the one”, men äntligen har vi hittat hem! Vi provade två stycken av deras vegetariska alternativ och de var smakrika med tunna, krispiga bottnar. Pizzorna är även prisvärda och servicen fantastisk. Vi kommer helt klart återkomma och rekommendera stället till nära och kära!

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack 397sofieh

Omdömet skrevs 5 februari 2020 från mobil enhet

Utmärkt!
Malmös godast pizza!
Hos Östergatan 25 pizzeria smakar pizza annorlunda än i andra pizzerior i stan. Pizzan lagad med färska ingredienser, degen smakar gott
Personalen är så trevliga och miljön är inspirerande.
Jag skulle hjärtligt rekommendera den som har inte har haft möjlighet att att uppleva en äkta pizza, att nästa gång går du till Östergatan 25 pizzerian ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

1  Tack krmlse33
Omdömet skrevs 20 januari 2020 från mobil enhet

Godaste pizzorna i Malmö! Familjen Alexa är mycket kunniga inom det italienska köket. Costell har jobbat med pizza och pasta i snart 20 år. Missa inte!

Tack Ekdal75
Omdömet skrevs 11 januari 2020

Snabb service och goda pizzor. Provade Capricciosa och Romana, lika bra båda två. Trevlig personal. Bara plus.

Tack Humlan2004
Omdömet skrevs 10 november 2019 från mobil enhet

Väldigt goda pizzor och trevlig personal. Bra utbud, och bra priser. Mysig atmosfär. Kommer att äta här igen.

Datum för besöket: november 2019
Tack Curiosity02833045626

Resenärer som tittade på Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Östergatan No.25 Restaurang & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!