“Välsmakande lunch”
Omdöme om Söderholmens fisk

Söderholmens fisk
Rankad som nr 126 av 953 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Fisk och skaldjursrestaurang i Malmö Saluhall, fish and chips, streetfood, fiskdisk, färsk fisk, skaldjur, skaldjursplatå, ostron och ostron Fredagar!

Vi åt en vällagad lunch, kolja med goda tillbehör. Hög klass Coronaavstånd och fräscht
Hit går man om man vill äta en väl anrättad fiskrätt

Datum för besöket: maj 2021
Tack matintresserad741

Omdömet skrevs 6 februari 2021 från mobil enhet

Jättegod marulken Brukar åka hit när vi är i Malmö. Har aldrig blivit besviken, det har den bästa fisken och den är verkligen tillagad på professionellt vis. Tacksam för allt.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack Sightseer531538
Omdömet skrevs 18 augusti 2020 från mobil enhet

Efter ett antal fish & chips på olika ställen, så är detta den bästa - number one.
Å toppenservice varenda gång. Har inget att klaga på denna restaurang.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack vinor92
Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Stora underbart goda ostron för 10:-!
Bra service och fin stämning.
En butelj Montvillers gjorde måltiden till en riktig njutningsstund!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 704hansg
Omdömet skrevs 18 februari 2020 från mobil enhet

Vi var två som beställde deras Fish and Chips, det var den godaste fish & chips jag ätit! Mysig miljö och trevlig personal. Vi kommer absolut tillbaka!

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack MalinBi

Resenärer som tittade på Söderholmens fisk tittade också på

Malmö, Skåne län

Malmö, Skåne län

Besökt Söderholmens fisk? Berätta vad du tyckte!