Kostnadsfri avbokning till den 22-07-17
Boka nu, betala på plats
FindHotel
Priceline103 US$
Travelocity102 US$
Omdömet skrevs 13 februari 2022

Detta är ett mycket fräscht och modernt hotell med bra läge nära centrum. Personalen är mycket trevlig och serviceinriktad. Frukosten var väl tilltagen och till belåtenhet. Vi kan tänka oss att komma tillbaka till detta hotell.

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack fanoftigger
Quality Hotel The Mill, Owner på Quality Hotel The Mill, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2022

Tack Fanoftigger för att du berättar för oss om din tid här på hotellet!

Såg att du kanske inte var riktigt nöjd, något som du känner att du saknade eller som vi kan göra bättre till nästa gång?

Återkom gärna, för det är med er hjälp som vi blir bättre.

Omdömet skrevs 31 januari 2022

Har bott där tidigare, passade oss bra p.g.a . att det låg på bra avstånd till det vi hadde tänkt att göra.
Rummen har det man skall ha. servicen vid check in och utcheck alldeles utmärkt.
Frukost mycket bra.

Datum för vistelsen: januari 2022
Tack IngelaA
Quality Hotel The Mill, Owner på Quality Hotel The Mill, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2022

Hej Ingela,

Så roligt att höra att ni trivdes så bra hos oss även denna gången!
Visst är frukosten kanon? En bra start på dagen börjar med bra mat i magen, som vi säger.

Vi hoppas såklart att ni kommer och hälsar på oss snart igen.

Omdömet skrevs 1 december 2021

Ett fräscht och nyrenoverat hotell utan det lilla extra. Passar bra om man ska övernatta 1-2 nätter till ett överkomligt pris. Finns betydligt mysigare och trevligare hotell i Malmö. Frukosten var relativt intetsägande.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack KristianB_1234

Hejsan Kristian,

Tråkigt att höra att du inte blev lika förälskad i hotellet som vi är, vad skulle du vilja förbättra hos oss?
Ser även att du tyckte att frukosten var intetsägande, vi tar alltid tacksamt emot tips och önskningar från våra gäster på hur vi kan förbättra oss och vi arbetar aktivt med att överträffa era förväntingar.

Återkom gärna med dina förslag så hoppas vi att vi får chansen att hälsa dig välkommen snart igen.

Omdömet skrevs 26 november 2021

Jättefint nyrenoverat hotell. Stora rymliga rum med två sängar. Inga skohorn eller papperservetter på rummet. Trevlig och hjälpsam personal. Tyvärr finns inga brickor i frukostmatsalen, vilket är synd. De erbjudare enbart hårdkokta ägg i en annars god frukost med stort utbud. Barmenyn på kvällen kostar 185 kr för en soppa , vilket går fetbort. Babylon Grill 5 minuter bort vid Folkets Park räddar kvällen

Datum för vistelsen: november 2021
Tack Tommy K
Quality Hotel The Mill, Owner på Quality Hotel The Mill, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2021

Hej Tommy,
Tack för din ärliga återkoppling!
Vi arbetar ständigt med att förbättra oss och din feedback hjälper oss med just det. Jag kommer att ta vidare din feedback angående matutbudet i baren. Vi arbetar ständigt med att förbättra och se över vårt utbud.

Jag hoppas att vi får chansen att välkomna dig tillbaka igen.
Vänliga hälsningar,
Elvira

Front Office

Omdömet skrevs 25 november 2021

Mycket bra hotell för tjänsteresa där rummet, utöver att vara perfekt inrett för en skön vistelse, också hade ett bra skrivbord och snabbt internet. Sängen var precis lagom hård och passade perfekt till en dålig rygg. Både bar och frukostmatsal höll hög servicenivå och utbudet på frukosten passade alla smakriktningar. Utöver detta så ramades hela vistelsen in av mycket trevliga och serviceinriktade medarbetare som verkligen var måna om att man skulle få en perfekt vistelse.

Datum för vistelsen: november 2021
Tack Black_Father

Hej,
Tack för din fina återkoppling! Det glädjer oss att du hade en bra vsitelse hos oss.
Vi hoppas att vi får välkomna dig tillbaka snart igen.

Önskar dig en fin dag!
Vänliga hälsningar,