SPARA 15 US$
SPARA 15 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-27
Boka nu, betala på plats
Expedia.com124 US$
eDreams124 US$
Lol.travel139 US$
Omdömet skrevs 9 maj 2021

Rent och fräscht Hotell med hemma trevliga rum. Personal var trevligt och hjälpsam. Ett fantastiskt frukostbuffén med mycket att välja på. Man kände sig säkert med all åtgärder i samband med covid 19.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack sfalke89
Quality Hotel The Mill, Owner på Quality Hotel The Mill, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Sfalke89,

Tack för din fina återkoppling! Det glädjer oss att du trivdes hos oss och vi är väldigt glada över att ha haft dig som gäst.

Det glädjer oss att höra att ni kände er trygga, trots rådande pandemi. Vi jobbar stenhårt för att hålla både gäster och personal säkra.

Vi hoppas att vi snart kan välkomna dig igen.

Vänliga hälsningar,
Reception

Front Office Manager
Quality Hotel The Mill

Omdömet skrevs 3 maj 2021

Superfint hotell, syns att det är relativt nyligen renoverat. Trevlig personal och god frukost. Nära till restauranger och butiker. Rummet var välstädat och fint. Jag hade önskat ett skohorn, men det verkar vara få hotell som har det.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack jessicamelin94
Quality Hotel The Mill, Ägare på Quality Hotel The Mill, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Jessica,
Tack för att du tog dig tid att berätta om er vistelse här hos oss. Vi arbetar ständigt med att förbättra oss och din feedback har hjälpt oss med just det.
Önskar dig en trevlig dag!
Vänliga Hälsningar,
Elvira
Front Office

Omdömet skrevs 15 februari 2021

Quality Hotel The Mill i centrala Malmö kan till det yttre tyckas vara en i raden av anonyma affärshotell stöpt i samma mall som alla andra. Vid möte med personalen såväl i reception som under frukosten blev vi glatt överraskade över hur trevlig och service-minded alla som jobbar på hotellet är. En guldstjärna i kanten till dem! Och en så liten detalj som att det låg ett handskrivet personligt välkomstmeddelande från personalen på rummet vid ankomst höjer betyget ytterligare.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack mikaelmalm2021
Quality Hotel The Mill, Owner på Quality Hotel The Mill, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2021

Hej!

Tack för att du tog dig tid att svara & för dina otroligt fina ord.

Det glädjer oss att ni upplevde sådan fin service från våra kollegor, och att vi får en guldstjärna av er!

Varmt välkomna åter!

Bästa hälsning,
Frida QH The Mill

Omdömet skrevs 14 april 2020

Vi har bott ett par gånger nu och all personal ger alltid lika utmärkt servive. Tycker det är bra centralt läge med näreten till allt. Suveränt med coonectingrooms då vi har 2 tånåringar. Kan varmt rekomendera The Mill när man ska bo i Malmö, kanon hotell till superpris!

Datum för vistelsen: april 2020
Tack sannasan82
QualityHotelTheMill, General Manager på Quality Hotel The Mill, svarade på det här omdömetSvarade 1 juni 2020

Hej sannasan82,
Tusen tack för dina fina ord om vårt hotell. Det gör oss extra glada i dessa tider att ni vill rekommendera oss!
Vi ser fram emot att få lov att välkomna er i framtiden, hela familjen!

Bästa hälsningar
Burim Sumiq
General Manager

Omdömet skrevs 7 april 2020

The Mill ligger perfekt i centrala Malmö. Gångavstånd till det mesta. Personalen på hotellet är väldigt trevliga och erbjuder en bra service. Då hotellet är hyfsat nyrenoverat så är rummen fräscha och håller en bra standard. Vi tycker verkligen om detta hotell!

Datum för vistelsen: april 2020
Tack Samot68

Hej Samot68,

Stort tack för att du tagit dig tid att skriva om ditt besök hos oss. Det gör mig så glad att du haft en så fin upplevelse av både själva hotellet och den härliga servicen.

Jag hoppas, och ser fram emot, att få lov att välkomna dig i framtiden igen!

Bästa hälsningar,
Burim Sumiq,