“Jättegod mat”

Linnea & Basilika Värnhem Malmö
Rankad som nr 49 av 987 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 21 januari 2022 från mobil enhet

Fräsch mat med ljuvliga smaker. Lunchbuffen är verkligen smaskig och prisvärd. Om du äter lunch här måste du smaka den fantastiska soppan. Vi brukar beställa helgmat här. Det är alltid super gott med rikliga portioner. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: januari 2022
Tack pyttanSweden

Omdömet skrevs 30 december 2021 från mobil enhet

Riktigt god och fräsch buffé med trevlig personal. Inte den största buffén men allt är vällagat, från soppan till desserten. Väl värt ett besök.

Datum för besöket: december 2021
Tack Piainga
Omdömet skrevs 5 december 2021 från mobil enhet

En favorit restaurang som serverar fantastisk vietnamesisk mat med goda smaker och perfekt servering. Mottagandet av personalen är så fin och en kunnig proffsig personal. Rekommenderas.

Datum för besöket: december 2021
Tack Esra F
Omdömet skrevs 19 augusti 2021

Går dit för lunchbuffé allt som oftast! Superfräsch buffé och en fantastisk pho, som bara den är värd besöket. Trevlig och serviceinriktad personal och fina och fräscha lokaler. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack malina981
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Vi blev mycket väl mottagna av en trevlig och uppmärksam servitör. Restaurangen är trevligare än vad som kan uppfattas utifrån.

Portionerna är gigantiska, och måste vara idealet för den som är storätare, vilket jag definitivt inte är. Att gå därifrån hungrig är en omöjlighet. Jag blev mätt bara på förrätten, och dessutom hade jag beställt en gryta med räkor till huvudrätt, som serverades med ett berg av ris. Det var omöjligt att äta allt, och riset rörde jag inte alls. Maten var god, men mängden gjorde det näst intill oaptitligt. Det saknades finess. Jag blev erbjuden ”doggy-bag”, men avstod.

Datum för besöket: juni 2021
Tack AnnetteA461

Resenärer som tittade på Linnea & Basilika Värnhem Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Linnea & Basilika Värnhem Malmö? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.