“Favoritställe!”

Boka bord
sön 19/9
20:00
Rankad som nr 43 av 967 Restauranger i Malmö

Går dit för lunchbuffé allt som oftast! Superfräsch buffé och en fantastisk pho, som bara den är värd besöket. Trevlig och serviceinriktad personal och fina och fräscha lokaler. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack malina981

Vi blev mycket väl mottagna av en trevlig och uppmärksam servitör. Restaurangen är trevligare än vad som kan uppfattas utifrån.

Portionerna är gigantiska, och måste vara idealet för den som är storätare, vilket jag definitivt inte är. Att gå därifrån hungrig är en omöjlighet. Jag blev mätt bara på förrätten, och dessutom hade jag beställt en gryta med räkor till huvudrätt, som serverades med ett berg av ris. Det var omöjligt att äta allt, och riset rörde jag inte alls. Maten var god, men mängden gjorde det näst intill oaptitligt. Det saknades finess. Jag blev erbjuden ”doggy-bag”, men avstod.

Datum för besöket: juni 2021
Tack AnnetteA461
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Fantastisk grön curry med kyckling. Bästa jag haft på länge. Stora porsjoner. Trevlig personal och lugn och fin atmosfär. Rekommenderas ❤️

Datum för besöket: juli 2021
Tack sophiesceramics
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Vi var på väg att vända när vi stod utanför dörren- såg lite tomt ut och inte bästa läget för en uteservering. Men gå in! Supertrevlig kypare med utmärkt servicekänsla, luftig vacker inredning, två våningar. Och mycket smakrik och fräsch mat! Tre 40+ och en 16 åring var mycket nöjda när vi lämnade restaurangen. Nästa gång kommer vi tidigare så hinner vi med dessert.

Datum för besöket: juni 2021
Tack 541miap
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Menyn i pärm, fläckfri och skriven på papper av osedvanligt god kvalite. Drinkarna var små konstverk. Trots att detta är en snabbt växande kedja gör man inte avkall på ambitionerna i köket. Serveringen mycket artig och snabb. En mycket välskött restaurang och de gav mycket för pengarna.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Berit z

Resenärer som tittade på Linnea & Basilika Värnhem Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Linnea & Basilika Värnhem Malmö? Berätta vad du tyckte!