“Bästa gröna curry jag fått i Sverige ”

Linnea & Basilika Värnhem Malmö
Boka bord
sön 19/9
20:00
Rankad som nr 43 av 967 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Fantastisk grön curry med kyckling. Bästa jag haft på länge. Stora porsjoner. Trevlig personal och lugn och fin atmosfär. Rekommenderas ❤️

Tack sophiesceramics

Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Vi var på väg att vända när vi stod utanför dörren- såg lite tomt ut och inte bästa läget för en uteservering. Men gå in! Supertrevlig kypare med utmärkt servicekänsla, luftig vacker inredning, två våningar. Och mycket smakrik och fräsch mat! Tre 40+ och en 16 åring var mycket nöjda när vi lämnade restaurangen. Nästa gång kommer vi tidigare så hinner vi med dessert.

Datum för besöket: juni 2021
Tack 541miap
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Menyn i pärm, fläckfri och skriven på papper av osedvanligt god kvalite. Drinkarna var små konstverk. Trots att detta är en snabbt växande kedja gör man inte avkall på ambitionerna i köket. Serveringen mycket artig och snabb. En mycket välskött restaurang och de gav mycket för pengarna.

Tack Berit z
Omdömet skrevs 9 juli 2021

Vi gick hit efter rekommendation av en god vän. Vi kom lite sent, så tyvärr var inte all mat supervarm. De som fylldes på var dock riktigt varmt. God mat med 8 olika maträtter i buffén + att du fick en soppa att börja med. En lunchbuffé för 105:- är prisvärt. Ölen är dock inte billig, för en 50 cl och en 33 cl tillsammans betalde vi 165:-.

1  Tack Lundamia
Omdömet skrevs 27 juni 2021

Svin god mat, trevlig personal och mysig restaurang! Otroligt smakrik, Om du vill äta gott, åk dit!!!

Datum för besöket: juni 2021
Tack ebbak2014

Resenärer som tittade på Linnea & Basilika Värnhem Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Linnea & Basilika Värnhem Malmö? Berätta vad du tyckte!