“Kan nästan inte bli bättre.”

Linnea & Basilika Värnhem Malmö
Boka bord
fre 22/10
20:00
Rankad som nr 44 av 966 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Menyn i pärm, fläckfri och skriven på papper av osedvanligt god kvalite. Drinkarna var små konstverk. Trots att detta är en snabbt växande kedja gör man inte avkall på ambitionerna i köket. Serveringen mycket artig och snabb. En mycket välskött restaurang och de gav mycket för pengarna.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Berit z

Omdömet skrevs 9 juli 2021

Vi gick hit efter rekommendation av en god vän. Vi kom lite sent, så tyvärr var inte all mat supervarm. De som fylldes på var dock riktigt varmt. God mat med 8 olika maträtter i buffén + att du fick en soppa att börja med. En lunchbuffé för 105:- är prisvärt. Ölen är dock inte billig, för en 50 cl och en 33 cl tillsammans betalde vi 165:-.

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack Lundamia
Omdömet skrevs 27 juni 2021

Svin god mat, trevlig personal och mysig restaurang! Otroligt smakrik, Om du vill äta gott, åk dit!!!

Datum för besöket: juni 2021
Tack ebbak2014
Omdömet skrevs 13 juni 2021 från mobil enhet

Bra mat, generösa portioner, trevlig personal. Det enda negativa är att uteserveringen ligger mot en vältrafikerad väg/busshållplats

Datum för besöket: juni 2021
Tack André L
Omdömet skrevs 13 maj 2021 från mobil enhet

Otroligt trevlig personal, och sinnessjukt god mat, vad kan man mer önska sig? Miljön och också någon man njuter av.

10/10

Datum för besöket: april 2021
Tack Ove K

Resenärer som tittade på Linnea & Basilika Värnhem Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Linnea & Basilika Värnhem Malmö? Berätta vad du tyckte!