“Bästa vietnamesiska restaurangen i Malmö!”

Noodle Company Malmö
Boka bord
fre 25/9
20:00
Rankad som nr 52 av 975 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 21 augusti 2020

Älskar deras mat, deras inredning, portionerna på maten, vänligheten, miljön... Allt! Efter första besöket har jag och min sambo varit stammisar. Har även beställt hem mat och det är lika bra då! Älskar stark basilika rätten och speciellt såklart pho soppa kyckling!!

Tack Louise A

Omdömet skrevs 22 juli 2020

Dold pärla! Gå hit och ät om du vill få god och prisvärd mat, en trevlig miljö och ett trevligt bemötande! (Då omsättningen minskat med 75% senaste två månaderna borde du beställa härifrån eller äta på plats om du vill ha kvar detta trevliga stället!)

Tack Sofiesv86
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Min sambo och jag åt på Noodle Company idag och var helnöjda båda två. Jag åt sommarrullar med räkor till förrätt och Pad thai med jätteräkor till varmrätt. Riktigt god mat och generösa portioner till ett bra pris. Vi kommer gärna tillbaks!

Tack 454sabinaw
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

En suverän restaurang bortom de vanliga distrikten. God mat o stora portioner. Verkligen att rekommendera, vi kommer tillbaka.

Tack Muskot11
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Det var fantastiskt god mat och väldigt bra service. Alla vid bordet fick väldigt god mat och anpassade rätter efter sina behov. Kommer tillbaka!

Tack frudim

Resenärer som tittade på Noodle Company Malmö tittade också på

Besökt Noodle Company Malmö? Berätta vad du tyckte!