“Dold pärla!”

fre 25/9
20:00
Rankad som nr 52 av 975 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Dold pärla! Gå hit och ät om du vill få god och prisvärd mat, en trevlig miljö och ett trevligt bemötande! (Då omsättningen minskat med 75% senaste två månaderna borde du beställa härifrån eller äta på plats om du vill ha kvar detta trevliga stället!)

Tack Sofiesv86

Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Min sambo och jag åt på Noodle Company idag och var helnöjda båda två. Jag åt sommarrullar med räkor till förrätt och Pad thai med jätteräkor till varmrätt. Riktigt god mat och generösa portioner till ett bra pris. Vi kommer gärna tillbaks!

Tack 454sabinaw
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

En suverän restaurang bortom de vanliga distrikten. God mat o stora portioner. Verkligen att rekommendera, vi kommer tillbaka.

Tack Muskot11
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Det var fantastiskt god mat och väldigt bra service. Alla vid bordet fick väldigt god mat och anpassade rätter efter sina behov. Kommer tillbaka!

Tack frudim
Omdömet skrevs 17 juli 2020

Maten var lika bra som bemötande o service
Vi var fyra personer som alla åt olika rätter. Allt smakade toppen.

Tack Eleonore K

Resenärer som tittade på Noodle Company Malmö tittade också på

Besökt Noodle Company Malmö? Berätta vad du tyckte!