“Åt Pad Thai. Fantastiskt fräsch”

Noodle Company Malmö
Boka bord
mån 6/7
20:00
Rankad som nr 73 av 945 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Åt Pad Thai. Fantastiskt fräsch med fina smaker. Servisen var utmärkt. Kan verkligen rekommendera denna restaurang

Datum för besöket: juni 2020
Tack Anna V

Vi tog take - away. De färska vårrullarna var ok, även Pho´n- nudelsoppan, men de dyra huvudrätterna var dåliga- tog tigerräkor med koriander och thai-basilika. Kryddorna fanns inte med öht och ofräscha räkor låg i en brun sås med fabriksskurna morötter och små mini-majskolvar- inte ett uns av de fräscha smakerna från Vietnam- fisksås, lime, koriander mm. Lika illa var den andra rätten med tigerräkor, mjuka gamla cashew-nuts, samma skurna morötter och mini-majskolvar med en inte lika brun sås. Var inte fräscht helt enkelt. Sån mat man får om man bara på asiatiska trista bufférestauranger. Förstår inte att de har fått fem prickar på maten!

Datum för besöket: juni 2020
Tack annikahirdmank
Omdömet skrevs 12 mars 2020 från mobil enhet

Bra service och trevlig personal. Hela sällskapet var mycket nöjda med maten. Trevlig miljö så vi var mycket nöjda.

Datum för besöket: mars 2020
Tack CharlotteK1553
Omdömet skrevs 20 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig atmosfär och mycket serviceinriktad personal. Både sambon och jag tyckte maten var supergod. De var väldigt generösa och allt var väldigt prisvärt. Kan verkligen rekommendera detta ställe!

Datum för besöket: februari 2020
Tack 13fredrikl
Omdömet skrevs 18 februari 2020 från mobil enhet

Servisen var väldigt trevlig men maten var tyvärr helt smaklös, smakade typ burkgrönsaker med grönsaksbuljong. Vill man ha vietnamesiskt/asiatiskt så finns det mycket bättre ställen i stan!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Zinnipinni

Resenärer som tittade på Noodle Company Malmö tittade också på

Besökt Noodle Company Malmö? Berätta vad du tyckte!