Tripadvisor

sön 29/3
20:00
Rankad som nr 69 av 934 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 20 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig atmosfär och mycket serviceinriktad personal. Både sambon och jag tyckte maten var supergod. De var väldigt generösa och allt var väldigt prisvärt. Kan verkligen rekommendera detta ställe!

Datum för besöket: februari 2020
Tack 13fredrikl

Omdömet skrevs 18 februari 2020 från mobil enhet

Servisen var väldigt trevlig men maten var tyvärr helt smaklös, smakade typ burkgrönsaker med grönsaksbuljong. Vill man ha vietnamesiskt/asiatiskt så finns det mycket bättre ställen i stan!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Zinnipinni
Omdömet skrevs 11 februari 2020

Noodle Company är absolut mitt favoritställe i Malmö när det kommer till Vietnamesisk mat, Deras Phó är alltid ett säkert kort.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Z7837DEkevinb
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Under lunchtid serveras här en stor buffé med massor av olika kalla grönsaker. De varma rätterna ligger upp mot ett tiotal. En tjänstgörande kock wokar det du vill ha. Mycket populärt mellan 12-13. Kom gärna annan tid om du vill vara säker på plats och få mer ro. På kvällen kan man boka bord. Försök då att få på det övre planet. För bara inredningen där är värt ett besök. För att sedan inte tala om maten! Personalen mycket tjänstvillig men när det är många gäster så får man räkna med att allt tar längre tid. Särskilt om det är större sällskap som beställer drinkar på kvällen.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Kaj O
Omdömet skrevs 26 januari 2020

Supergod, prisvärd mat, härlig atmosfär och trevlig personal! Jag är jättenöjd! Kommer att besöka igen.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Elinalg

Resenärer som tittade på Noodle Company Malmö tittade också på

Besökt Noodle Company Malmö? Berätta vad du tyckte!