“Utsökt mat”

Rankad som nr 27 av 989 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 28 maj 2022 från mobil enhet

Otroliga smakupplevelser och fantastisk kvalitet på maten. Nackdelar är att ljudvolymen är för hög och priserna något dyra med tanke på att man får rätt lite mat. Servitrisen var heller inte särskilt bra på att förklara upplägget med små- och mellanrätter på menyn. Men överlag väldigt god mat.

Tack LukeDuke74

Omdömet skrevs 10 maj 2022 från mobil enhet

Fantastisk mat för både öga och gom!
Kryddigt, smakrikt och välkomponerade råvaror. Avsmakningsmeny vegetarisk kan rekommenderas!

Tack Anna B
Omdömet skrevs 5 maj 2022

Trevlig lokal med helt OK mat men med det otrevliga - nte minst kommentar vid betalning - bemötandet så kommer vi aldrig mer att äta på Quan. Då finns det minst lika god mat på restauranger med bättre bemötande bara några steg bort.

Tack Y5493ZMarie11
Omdömet skrevs 23 april 2022 från mobil enhet

Fantastisk mat, grymt bra personal, trevlig stämning = riktigt bra middag och upplevelse.
Vi åt avsmakningsmenyn med hela företaget (19pers) och alla var väldigt nöjda efteråt "fantastisk god mat", "bland det bästa jag ätit".
Avsmakningsmenyn har en bra blandning och variation, allt bra komponerat och personalen presenterar alla rätter på ett bra och trevligt sätt. Vi kommer garanterat att boka middag här igen och kan verkligen rekommendera Quan.

Datum för besöket: april 2022
1  Tack StefanStockholmSE
Omdömet skrevs 5 april 2022

Tillsammans med bra mat och kunnig personal lämnar Quan en härlig totalupplevelse, som är lite mer än ett vanligt restaurangbesök. Väl värt en bokning!

Datum för besöket: september 2021
Tack DanielForssell

Resenärer som tittade på Quan tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Quan? Berätta vad du tyckte!