“Smakupplevelse!”

Rankad som nr 33 av 953 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Vare sig du äter lunch (boka bord!) eller senare på kvällen erbjuds en smakupplevelse. Inte konstigt att lunchen liksom middag är populärt här så man kan alltid chansa men bäst att inte vara spontan.
En av middagarna var i ett större sällskap (innan pandemin bröt ut) och den avsmakningsmenyn vi fick var spot on och lämnade oss alla belåtna!

Datum för besöket: februari 2021
Tack RebeccaHBG

Omdömet skrevs 7 maj 2021

En tio-rätters smakmeny kan troligtvis inte bli mycket bättre än så här.
En fröjd för ögat och smaklökarna.
Att personalen var kunnig och trevlig gjorde upplevelsen än bättre.
Har redan planerat för nästa besök.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 708GLJ
Omdömet skrevs 27 april 2021 från mobil enhet

Två vuxna och en 17åring. Riktigt bra mat. God service. Tempuraräkorna magiskt gods. Hit kommer vi gå igen.
Rekommenderas skarpt.

Datum för besöket: april 2021
Tack jonasb929
Omdömet skrevs 5 april 2021 från mobil enhet

Vi var ett stort kompisgäng på middag, där vi vad restaurangen komponera menyn av asian fusion till oss med blandade rätter, vilket blev en succé! Jättegoda rätter och superbra service som vegetarian med väldigt goda alternativ till varje rätt.

Datum för besöket: september 2020
Tack lottac385
Omdömet skrevs 25 mars 2021 från mobil enhet

Besökte denna restaurang med arbetskamraterna, fick ett trevligt bemötande och bra vägledning med menyval. Vi återkommer gärna

Datum för besöket: mars 2021
Tack 401marik

Resenärer som tittade på Quan tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Quan? Berätta vad du tyckte!