“En smakupplevelse utöver det vanliga”
Omdöme om Quan

Quan
Rankad som nr 33 av 953 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 7 maj 2021

En tio-rätters smakmeny kan troligtvis inte bli mycket bättre än så här.
En fröjd för ögat och smaklökarna.
Att personalen var kunnig och trevlig gjorde upplevelsen än bättre.
Har redan planerat för nästa besök.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 708GLJ

Omdömet skrevs 27 april 2021 från mobil enhet

Två vuxna och en 17åring. Riktigt bra mat. God service. Tempuraräkorna magiskt gods. Hit kommer vi gå igen.
Rekommenderas skarpt.

Datum för besöket: april 2021
Tack jonasb929
Omdömet skrevs 5 april 2021 från mobil enhet

Vi var ett stort kompisgäng på middag, där vi vad restaurangen komponera menyn av asian fusion till oss med blandade rätter, vilket blev en succé! Jättegoda rätter och superbra service som vegetarian med väldigt goda alternativ till varje rätt.

Datum för besöket: september 2020
Tack lottac385
Omdömet skrevs 25 mars 2021 från mobil enhet

Besökte denna restaurang med arbetskamraterna, fick ett trevligt bemötande och bra vägledning med menyval. Vi återkommer gärna

Datum för besöket: mars 2021
Tack 401marik
Omdömet skrevs 21 mars 2021 från mobil enhet

En väldigt bra restaurang. Vi provade olika smårätter och delade på. Rätterna är mycket små så man får beställa några stycken men det är det värt smakmässigt. Personalen hjälper till att rekommendera antalet rätter och tipsar om vilka som är bra. De friterade tempuraräkorna och ryggbiffen med ingefära, vitlök och koriander var favoriter men allt var jättegott!

Datum för besöket: mars 2021
Tack _sa_688

Resenärer som tittade på Quan tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Quan? Berätta vad du tyckte!