“Åt en mycket god middag med familjen ”
Omdöme om Quan

Quan
Rankad som nr 32 av 959 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Åt en mycket god middag med familjen. Olika cocktails med och utan alkohol, och sen 3 rätter var, där vi delade lite och fick smaka de flesta. Väldigt gott!

1  Tack PeterXXXX

Omdömet skrevs 8 december 2020

Firade bröllopsdagen med min fru här och det var ett fantastiskt bemötande. Proffsigt och med rätt närvaro. Fingertoppskänsla i allmänhet. Maten var jättegod och servitörerna mkt uppmärksamma på våra behov utan att det blev för mycket. Vi uppskattade verkligen vårt besök här och hade en väldigt bra kväll.

Tack StellanK
Omdömet skrevs 6 december 2020

Mitt i Malmö centrum så ligger det fullkomligt fantastiska asian fusion stället Quan. Superläcker mörk inredning med schysst belysning, väldigt smakfullt precis som maten. Stället praktiserar som många andra nu en s.k sharing meny med många härliga smaker. Vi har där två vuxna och 2 ungdomar och allt föll i smaken. Trevlig personal med bra känsla för service. Hit måste ni om ni har vägarna förbi Malmö.

1  Tack Sohtell
Omdömet skrevs 9 november 2020

Var där med en vännina, vi började med var sin drink, båda var ganska smaklösa
Till maten beställde vi in sammanlagt 7 rätter, även där var det av väldigt varierande smak. Vi blev rekommenderade att dela på rätterna, varför gör man då rätterna med ojämnt antal bitar? Ett plus till servicen som var bra.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack ingela s
Omdömet skrevs 5 november 2020

Personalen var otrevliga och ingen höjdarkvalite på maten heller.

Rekommenderar inte någon att gå dit

Datum för besöket: november 2020
Tack 494klaraf

Resenärer som tittade på Quan tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Quan? Berätta vad du tyckte!