“Bar och Restaurang med dyra drinkar”
Omdöme om Quan

Quan
Rankad som nr 43 av 956 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Lite jäktad personal i baren och dyra drinkar betalade 309 kr för 1 Gin o Tonic och 1 Margerita även om drinkarna var goda så klart överpris men annars en trevlig lokal

Datum för besöket: februari 2020
Tack Håkan P

Omdömet skrevs 12 januari 2020

En härlig inramning av restaurangen med dov belysning, trevlig personal på riktigt skojfriskt humör och som levererar mycket bra service. Maten är också av hög kvalitet och även om jag inte förstod allt som skulle komma på bordet så rensade man tallrikarna för det vart så gott...
Drinkar finns det riktigt många av så man blir snurrig men det är bara till att dra fingret över listan och blunda, säga stopp och ta det ditt finger pekar på för alla är goda...
En del skulle kanske reagera på att det kosta lite men för att leva lite så kostar det även om jag själv inte tyckte det var så farligt med tanke på kvaliteten på allt...
Jag bara älskade upplevelsen och kommer att komma tillbaka..

Datum för besöket: januari 2020
Tack O1026UEchristiang
Omdömet skrevs 5 januari 2020

Var här igen för att äta lite. Fantastisk service, underbara drinkar och maten är inte så dålig heller. Helt underbar miljö med personal som verkligen vet vad de gör. Och de gör det jättebra.

Datum för besöket: januari 2020
Tack JonasJarnhus
Omdömet skrevs 9 december 2019

Det var mitt andra besök på Quan men det lär bli många fler.
Maten håller en mycket god kvalité och smaklökarna fick uppleva nåt över det vanliga. Speciellt "Gyoza" är att rekommendera!

Utöver det var servicen riktigt riktigt bra. Från första till sista kontakt. Hela servicepersonalen förhöjde upplevelsen avsevärt!

Datum för besöket: december 2019
Tack KristoHell
Omdömet skrevs 9 december 2019

Fantastiskt gott i minsta detalj! Perfekt service och trevlig personal.
En riktig bra restaurang som måste testas! Finns inte många sådana i Malmö.
Rekommenderas!

Datum för besöket: december 2019
Tack Anna P

Resenärer som tittade på Quan tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Quan? Berätta vad du tyckte!