“Nä tack till opersonlig ”service””
Omdöme om Zushi - Malmö

Zushi - Malmö
Rankad som nr 12 av 967 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Vi har inte varit här sedan pandemin inleddes. Under tiden har de infört att beställningar skall göras via en app!!! Liknande den som finns på Mc Donalds och andra snabbmatsrestauranger. Vill man ha så lite som möjligt att göra med gästerna??? Är gästerna kanske bara till besvär? Det var en stor besvikelse. Möjligheten att få rekommendationer eller svar på ev. frågor var helt eliminerade.
Vi beställde in drinkar, och beställde under tiden mat. När vi som bäst njöt av drinkarna, så dök en av rätterna upp. Helt okoordinerat, och mycket stressande!
Maten smakade bra, men servicen var under all kritik. Vid två tillfällen fick vi resa oss, och jaga upp en servitris bl.a. då vi skulle betala. Vi försökte tillkalla oss uppmärksamhet, men servitriserna var helt uppslukade av sitt, och hade ingen som helst blick över matsalen, trots att vi vid betalningstillfället var i princip de enda gästerna som var kvar.
Medelbetyget beror helt och hållet på servicen.

1  Tack AnnetteA461

Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Mysigt ställe med en annorlunda atmosfär. Maten var grym och rekommenderas varmt. Servicen var mycket bra även om man mestadels interagerade med appen.

1  Tack johanp973
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Bästa sushin jag ätit, goda drinkar å härlig atmosfär. Rekommenderas starkt!
Vi åt Hawaiian rolls och Maguro tempura roll.

Tack 192evelinen
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Om man vill äta god mat och samtidigt få en upplevelse. Häftig miljö, trevlig personal och många goda smakupplevelser. Vi firade vår dotters 18-års dag och hon var mycket nöjd med restaurangvalet. 50+ föräldrarna fick leta fram läsglasögon för att beställa i appen, upplevde musiken lite hög och blev lite yra på toan. Men det var det värt!

Tack Lanterfanten
Omdömet skrevs 29 maj 2021

Så mysig restaurang, godast sushi i Skåne !!! Rekommenderar verkligen!!! Superfin interiör och väldigt trevliga servitriser! Prova deras drinkar !!!!

Datum för besöket: maj 2021
Tack 306lejlak

Resenärer som tittade på Zushi - Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Zushi - Malmö? Berätta vad du tyckte!