“Spännande japansk meny”

Rankad som nr 13 av 967 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Mysigt ställe med en annorlunda atmosfär. Maten var grym och rekommenderas varmt. Servicen var mycket bra även om man mestadels interagerade med appen.

1  Tack johanp973

Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Bästa sushin jag ätit, goda drinkar å härlig atmosfär. Rekommenderas starkt!
Vi åt Hawaiian rolls och Maguro tempura roll.

Tack 192evelinen
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Om man vill äta god mat och samtidigt få en upplevelse. Häftig miljö, trevlig personal och många goda smakupplevelser. Vi firade vår dotters 18-års dag och hon var mycket nöjd med restaurangvalet. 50+ föräldrarna fick leta fram läsglasögon för att beställa i appen, upplevde musiken lite hög och blev lite yra på toan. Men det var det värt!

Tack Lanterfanten
Omdömet skrevs 29 maj 2021

Så mysig restaurang, godast sushi i Skåne !!! Rekommenderar verkligen!!! Superfin interiör och väldigt trevliga servitriser! Prova deras drinkar !!!!

Datum för besöket: maj 2021
Tack 306lejlak
Omdömet skrevs 17 april 2021

Fantastiskt mat, "Deep fried Tempura roll" var en absolut favorit för både mig och min partner. Servicen var fantastisk den med, hade läst om att den inte skulle vara bra om man satt nere i källaren men dem var suveräna. Det enda negativa var att vi blev placerade previs bredvid det enda andra paret i rummet. Det fanns totalt 8 bord i källaren och att dem satte oss precis bredvid det andra paret var lite störande. Men annars tycker jag egentligen 5 av 5 på allt. Lite pricey men värt, gick på 850kr me tips o sånt men som sagt, det var värt

Datum för besöket: april 2021
Tack noisyd2021

Resenärer som tittade på Zushi - Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Zushi - Malmö? Berätta vad du tyckte!