“Världsbäst”

Zushi - Malmö
Rankad som nr 12 av 953 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Så mysig restaurang, godast sushi i Skåne !!! Rekommenderar verkligen!!! Superfin interiör och väldigt trevliga servitriser! Prova deras drinkar !!!!

Datum för besöket: maj 2021
Tack 306lejlak

Omdömet skrevs 17 april 2021

Fantastiskt mat, "Deep fried Tempura roll" var en absolut favorit för både mig och min partner. Servicen var fantastisk den med, hade läst om att den inte skulle vara bra om man satt nere i källaren men dem var suveräna. Det enda negativa var att vi blev placerade previs bredvid det enda andra paret i rummet. Det fanns totalt 8 bord i källaren och att dem satte oss precis bredvid det andra paret var lite störande. Men annars tycker jag egentligen 5 av 5 på allt. Lite pricey men värt, gick på 850kr me tips o sånt men som sagt, det var värt

Datum för besöket: april 2021
Tack noisyd2021
Omdömet skrevs 10 april 2021 från mobil enhet

Take away (Vi två delade på tre Maki rolls och en Chicken Goysa). Nu är ”Saiko” och ”Sticks and Sushi” i Köpenhamn petade från förstaplatsen! Tveklöst den mest spännande, vackraste och godaste sushin och även Goysan jag har ätit. Underbart hantverk med otroliga smaker!

Datum för besöket: april 2021
Tack Mollebo
Omdömet skrevs 20 mars 2021

I Malmö finns det många Sushi ställen att välja på men standarden är inte alltid den bästa, Zushi vid Drottningtorget tillhör dock de bättre skiktet med en intressant meny där de vågar ta ut svängarna lite. Gott och trevligt presenterat. Rekommenderas.
Kan tillägga att vi använt hemkörning och avhämntning.

Datum för besöket: mars 2021
Tack DonDandy777
Omdömet skrevs 27 februari 2021 från mobil enhet

Firade sonens födelsedag här igår, har varit här ett antal gånger tidigare.
Maten var ok men har varit mycket bättre, likaså servicen.
Om du har presentkort går detta inte att använda om du önskar beställa via app.

Datum för besöket: februari 2021
Tack M7807OXrebeccap

Resenärer som tittade på Zushi - Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Zushi - Malmö? Berätta vad du tyckte!