“En häftig upplevelse utöver”
Omdöme om Zushi - Malmö

Zushi - Malmö
Rankad som nr 9 av 946 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

En häftig upplevelse utöver det vanliga.
+ Inredningen fick mig att drömma mig tillbaka till Robotcaffeet i Tokyo fast här fanns lite mer klass.
+ Maten var supergod och full av överraskningar.
+ Drinkarna goda och vackra
+ Toaletten.... Även om du inte behöver gå så gå!!!!!!!!!

- Finns bara en toalett.

Datum för besöket: november 2020
Tack kattis1

Vi beställde mat via hemsidan vilket var gaska krångligt. Särskilt som man var tvungen att ringa upp restaurangen för att bekräfta beställningen när den väl var gjord, och betald. Problemet är att det är svårt att komma fram i telefon till restaurangen. Maten däremot var fantastik och rekommenderas varmt.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack ellenb902
Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Vi firade födelsedag på Zushi blev väl omhändertagna av personalen. Proffsiga, personliga och maten var hur god som helst! Kommer att komma tillbaka hit igen pga den goda servisen och alla goda rätter.

1  Tack k_thea2016
Omdömet skrevs 25 augusti 2020

Hade bokat bord och satt ute, vi beställde in lite blandat som vi delade på, allt var hur gott som helst och personalen var trevlig. kommer gärna igen.
Ett tips är att man kan välja att göra all beställning via deras app, då får man 10% på varje beställning och betalar efterhand.

1  Tack ita492015
Omdömet skrevs 24 augusti 2020

Mycket god sushi och väldigt trevlig personal. God service och även fin inredning. Kommer definitivt hit igen!

Tack mamatah2020

Resenärer som tittade på Zushi - Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Zushi - Malmö? Berätta vad du tyckte!