“Firade sambons födelsedag”

Zushi - Malmö
Rankad som nr 7 av 975 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Hade bokat bord och satt ute, vi beställde in lite blandat som vi delade på, allt var hur gott som helst och personalen var trevlig. kommer gärna igen.
Ett tips är att man kan välja att göra all beställning via deras app, då får man 10% på varje beställning och betalar efterhand.

Tack ita492015

Mycket god sushi och väldigt trevlig personal. God service och även fin inredning. Kommer definitivt hit igen!

Tack mamatah2020
Omdömet skrevs 21 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig service rakt igenom...från mottagandet vid entrén till beställningen och presentationen av maten.
Sedan maten i sig...
Måste säga att detta var den utan tvekan bästa sushi vi någonsin ätit! Härlig blandning av både traditionell sushi och lite nytänkande. Allt serverat på ett fantastiskt sätt.

Tack robertbU4055WF
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Sushin och personalen var himla trevliga. Vi beställde en 50-bitars och delade den på två. Helt perfekt mätta efter det. Vill verkligen gå hit igen! (glöm inte ett besök till toaletten på nedre plan)

Tack Oscar B
Omdömet skrevs 10 augusti 2020

När vi kom dit efter att ha bokat bord sa dom att vi fick ha bordet 18.30-20.30... lite snålt tänkte vi eftersom sushi brukar ta lite tid att få in samt att äta upp...
Eftersom det va coronatider så fick vi välja att beställa via app eller via meny/servitris, vi valde appen. Perfekt upplägg där vi beställde allt på en gång, men våra japas och drickor kom in först och när vi ätit upp dom och dukat av så kom sushin direkt!
HELT UNDERBARA sushi! Jag äter inte sushi med fisk, men här fick jag många fler valmöjligheter än "bara" räkor!
Vi lämnade restaurangen mätta och belåtna efter ca 1,5h.
Kommer definitivt åka hit igen!

Tack AngelicaFischlein

Resenärer som tittade på Zushi - Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Zushi - Malmö? Berätta vad du tyckte!