“Godaste Sushin i Malmö”

Zushi - Malmö
Rankad som nr 8 av 958 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Vi blev serverade av Demi servicen vill vi ge 10/10 och maten var 10/11 supergott och fräscht. Rekommenderar inte att ha småbarn med sig.

Tack LejlaCaliskan

Så nöjd med vårt besök på Zushi! Gårdagens sol avnjöts på uteserveringen med sol, god mat och trevlig personal (stor eloge till vår servitris Alice!!)

Tack Rimord

Extremt fin restaurang i hjärtat av Malmö. Super bra service och 10/10 när det gäller maten. Varmt rekommenderas!

Tack magdalenakU6277MJ

Mycket god mat i en cool annorlunda miljö.
Snyggt upplagt för servering.
Trevlig personal.
Jag kommer gärna tillbaka.

Tack Maria L

Det serverades goda drinkar och jättegod sushi! Väldig trevlig personal och ett fint ställe. En av Malmös finaste och godaste restaurangerna. Rekommenderar starkt!

Tack Jasna2

Resenärer som tittade på Zushi - Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Zushi - Malmö? Berätta vad du tyckte!