“Nöjd”

Zushi - Malmö
Rankad som nr 8 av 958 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Så nöjd med vårt besök på Zushi! Gårdagens sol avnjöts på uteserveringen med sol, god mat och trevlig personal (stor eloge till vår servitris Alice!!)

Tack Rimord

Extremt fin restaurang i hjärtat av Malmö. Super bra service och 10/10 när det gäller maten. Varmt rekommenderas!

Tack magdalenakU6277MJ

Mycket god mat i en cool annorlunda miljö.
Snyggt upplagt för servering.
Trevlig personal.
Jag kommer gärna tillbaka.

Tack Maria L

Det serverades goda drinkar och jättegod sushi! Väldig trevlig personal och ett fint ställe. En av Malmös finaste och godaste restaurangerna. Rekommenderar starkt!

Tack Jasna2

Väldigt god mat och fina drinkar som jag rekommenderar att prova! Inredningen stod ut från vanliga restauranger på alla vis (superfint och coolt, framförallt badrummet och alla speglar!)

1  Tack alexandranorrman

Resenärer som tittade på Zushi - Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Zushi - Malmö? Berätta vad du tyckte!