“Malmös bästa sushi”

Zushi - Malmö
Rankad som nr 8 av 945 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Mycket härlig restaurang i centrala Malmö. Väldigt god sushi och trevlig personal. Fantastiskt goda drinkar!

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack Iris G

Omdömet skrevs 10 maj 2020

Handlade sushi för över 500kr, fick dessa soyaburkar till. Knappt en tredje del fyllda. Besvikna. Men sushin var väldigt god.

Datum för besöket: maj 2020
Tack alekzandrag
Omdömet skrevs 8 mars 2020 från mobil enhet

Verkligen helnöjd med mitt besök. Allt var super. Supergod mat också. En av de häftigaste toaletterna jag sett. Ambienten är tip top. Enda var att man knappt hörde sig själv tänka då det kom ett stort sällskap bredvid och stället är litet.
Allt som allt var det super.

Datum för besöket: mars 2020
Tack yecikad
Omdömet skrevs 29 februari 2020

Eftersom man kunde beställa maten innan man kommit dit slapp man den oändliga väntan på maten som förekommer på andra restauranger, hela stilen på möbler och dekorationer är väldigt genomtänkt och genialisk. Varning, det är mycket speglar. Speglarna gör så att det blir unikt och något förvirrande, toan är väldigt bra för coola bilder till instagram. Maten är helt fantastisk, perfekt tillagad och allt var underbart, rekomerar mycket. Bästa resturang på länge

Datum för besöket: februari 2020
Tack Izabelllllll
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Riktigt god mat och trevlig personal. Lokalen är supercool och inklädd i speglar. Jag har varit här flera gånger och är lika nöjd var gång.

Datum för besöket: november 2019
Tack U3461OImartinb

Resenärer som tittade på Zushi - Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Zushi - Malmö? Berätta vad du tyckte!