Tripadvisor

“Helnöjd ”
Omdöme om Zushi - Malmö

Zushi - Malmö
Rankad som nr 8 av 934 Restauranger i Malmö

Verkligen helnöjd med mitt besök. Allt var super. Supergod mat också. En av de häftigaste toaletterna jag sett. Ambienten är tip top. Enda var att man knappt hörde sig själv tänka då det kom ett stort sällskap bredvid och stället är litet.
Allt som allt var det super.

Datum för besöket: mars 2020
Tack yecikad

Eftersom man kunde beställa maten innan man kommit dit slapp man den oändliga väntan på maten som förekommer på andra restauranger, hela stilen på möbler och dekorationer är väldigt genomtänkt och genialisk. Varning, det är mycket speglar. Speglarna gör så att det blir unikt och något förvirrande, toan är väldigt bra för coola bilder till instagram. Maten är helt fantastisk, perfekt tillagad och allt var underbart, rekomerar mycket. Bästa resturang på länge

Datum för besöket: februari 2020
Tack Izabelllllll
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Riktigt god mat och trevlig personal. Lokalen är supercool och inklädd i speglar. Jag har varit här flera gånger och är lika nöjd var gång.

Datum för besöket: november 2019
Tack U3461OImartinb
Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Allt från simpel sushi till fint dekorerad sushi, smakerna är helt fantastiska. Finns även massa olika förrätter som alla är super goda! Drinkarna är fina och smakar bra. 10/10 från mig
Hade kunnat ha lite fler eller andra efterrätter bara ✌️

Datum för besöket: januari 2020
Tack R5011VTmichellek
Omdömet skrevs 22 januari 2020 från mobil enhet

Var här med vänner en söndag och åt en stor avsmakningsmeny med olika japas och sushi som vi delade på. Väldigt prisvärd och god mat, speciellt sushin! Maten var fint upplagt med stor variation på de olika rätterna som gick väldigt fort att få in. Lokalen har väldigt häftig med vackra speglar, körsbärsträd och mysig belysning. Alla i sällskapet var väldigt nöjda med maten, drinkarna och vår trevliga servitris. Vi ses snart igen! :-)

Datum för besöket: januari 2020
Tack soff3_1

Resenärer som tittade på Zushi - Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Zushi - Malmö? Berätta vad du tyckte!