“Underbar upplevelse ”

Rankad som nr 11 av 971 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 3 augusti 2019 från mobil enhet

Jättegod mat, underbar personal, mysig lokal och supercool toalett !!!
En matupplevelse utöver det vanliga . Vackra sushin med fantastiska smaker till bra pris. Rekommenderas varmt.
Vi var fyra personer som skulle dela på 50 bitar men slutade med att vi tog in extra 30 för att det var så vansinnigt gott!!!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Pimpim73
Zushimalmo, Kundansvarig på Zushi - Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 16 december 2019

Vi på ZUSHI blir så glada över att läsa din recension, feedback från våra gäster betyder mycket för oss. Vi hoppas verkligen på att få träffa er igen och bjuda på ännu fler sushibitar!
Varma hälsningar,

Omdömet skrevs 1 augusti 2019 från mobil enhet

Jätte god mat, men upplevelsen förstördes tyvärr av bristande service. Vi satt i källaren, vilket inte kan rekomenderas. Denna sista gången var INTE prisvärd.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Kar S
Omdömet skrevs 31 juli 2019

Mycket lyxig lokal samt hel del sittplatser. Den kvalitén av sushin där är i helt annan nivå om man jämför med andra sushi ställen. Att en tugga av laxnigirin är som om man äter en wagyu. Smälter när man tar liten tugga och smaken är fantastisk.

Datum för besöket: april 2019
Tack shyri t

Tack för dina fina ord, det betyder mycket för oss att höra att vi lyckats erbjuda er en bra upplevelse. Vi hoppas på att se er hos oss snart igen, för ännu mer sushi, japas och cocktails!

Omdömet skrevs 21 juli 2019

Otroligt god sushi. Vi tog in flertalet rätter samt dryck och blev inte alls dyrt! Kommer definitivt hit igen!

Datum för besöket: juli 2019
Tack JohannaO347

Hej Johanna! Tack för ditt besök hos oss och för din recension, vi är så glada över att du tagit dig tiden att berätta för oss om din upplevelse! Vi ser framemot att träffa dig igen och kunna erbjuda dig ännu fler av våra rätter och drinkar.

Omdömet skrevs 19 juli 2019 från mobil enhet

Zushi har en väldigt modernt designad lokal med både vanliga bord samt de klassiska japanska borden där man sitter på golvet. Fint upplagd mat med goda smaker och bara toaletten är värd ett besök bara för att även om man inte behöver!

Datum för besöket: maj 2019
Tack FridaElaine

Tack för ditt besök hos oss och även den fina recensionen, det är viktigt för oss här på ZUSHI att få läsa feedback från våra gäster. Vi hoppas att du kommer tillbaka till oss för ännu fler japanska rätter!

Resenärer som tittade på Zushi - Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Zushi - Malmö? Berätta vad du tyckte!