“Födelsedagsmiddag ”

Rankad som nr 11 av 971 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 14 mars 2019 från mobil enhet

Perfekt, klar vinnare i Malmös resturang värld. Personalen tar hand om dig på ett professionellt sätt, allt upplagt vacker och smakade jättegott

Datum för besöket: mars 2019
1  Tack maljohla

Omdömet skrevs 14 mars 2019

Förväntningarna var höga då vissa av oss besökt Zushi tidigare. Våra förväntningar uppfylldes med råge. Bästa sushin på länge. Mycket bra service, allergier och andra önskemål upplevdes inte som några problem utan löstes galant. Hit kommer jag att gå fler gånger.

Datum för besöket: mars 2019
5  Tack RitaN1548
Omdömet skrevs 16 februari 2019 från mobil enhet

Riktigt god sushi, trevlig personal & super goda drinkar. Stället i sig är en upplevelse bara det.

Datum för besöket: februari 2019
1  Tack MEbeatrice
Omdömet skrevs 14 februari 2019 från mobil enhet

Jag har besökt denna restaurang tre gånger och första gången slog det alla rekord betr mat och service. Just den första kvällen låg servicen på absolut toppnivå, då gällande våran engelsktalande servitör.
Maten är väldigt fin, då sushi, och glutenfritt är absolut inte något som helst problem.
Goda viner och fina drinkar om man så önskar.
Om man önskar besöka denna restaurang så måste man boka bord.

Datum för besöket: februari 2019
1  Tack Pellelim
Omdömet skrevs 25 januari 2019 från mobil enhet

Jättetrevligt! God mat och bra service, alla i personalen var trevliga och maten var över förväntan, trots att den var hög!

Datum för besöket: januari 2019
Tack Matilda J

Resenärer som tittade på Zushi - Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Zushi - Malmö? Berätta vad du tyckte!