“Väldigt trevligt ställe!”

Rankad som nr 11 av 972 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 4 januari 2019 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe med god sushi! Trevligt bemötande personal och miljö, precis vid Drottningtorget och boulebar.
Kostade en del, framförallt med 2 hungriga, sushi älskande tonårskillar!
Serveringspersonalen kunde varit lite mer på.. tog tid att få drickan, fick maten innan, fick inte fråga om vi ville ha mer dricka.. Vi spillde soya och fick be efter servetter, de kunde tagit en wetex .. servicen var det som drog ner poängen.. MEN, VI ÅTERKOMMER!

Datum för besöket: januari 2019
3  Tack Johan K

Omdömet skrevs 27 december 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat! Goda drinkar! Härlig personal! Helt klart värt ett besök! Spännande atmosfär och en speciell wc ;)

3  Tack 783jennib
Omdömet skrevs 22 december 2018 från mobil enhet

Så himla god sushi! Alltid lika nöjd varje gång. Och deras drinkar är verkligen ett plus! Vill man dit för att ha en mysig upplevelse när man är sugen på sushi är detta perfekta stället!

Tack mona987654321
Omdömet skrevs 19 december 2018 från mobil enhet

Sushi med en twist i en fantastisk miljö. Mycket bra service och alldeles utsökta drinkar. Personal med ett leende och mer än villiga att hjälpa. Högsta betyg, bästa upplevelsen i Malmö på länge!!

2  Tack Susanne E
Omdömet skrevs 7 december 2018 från mobil enhet

Tog avsmakningsmenyn som till hälften består av lax. Genomgående tema är att nästan alla rätter serveras på samma bädd av blandsallad med paprikabitar i. Blir väldigt märkligt när man får in flera på rad som i avsmakningsmenyn. Oengagerad slapp service ”här får ni lite lax-sticks” samtidgt som rätten sätts ner på ett ledigt hörn av bordet. Ingen som frågar hur det smakar eller noterar att dryckesglasen är tomma. Tveksamt om vi återvänder. Obegripligt med alla 5:or i betyg.

4  Tack X6123QMmichaelb

Resenärer som tittade på Zushi - Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Zushi - Malmö? Berätta vad du tyckte!