“Fantastisk Zushi”

Rankad som nr 11 av 974 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 18 november 2018 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 6 personer och satt under körsbärsträdet. Måste säga att detta var en fantastisk upplevelse. Sushin var gudomligt. Jag har nog aldrig ätit så bra sushi tidigare, det smälter i munen, deras japas rätter var super spännande. Drinkarna var också supergoda samt prisvärt!!! Rekommenderar starkt deras ”gingertiny”.
Interiören i sig är av världsklass!

Tack för en fantastisk kväll! <3

2  Tack Maps16610677001

Omdömet skrevs 18 november 2018 från mobil enhet

Ett måste om du är i Malmö och älskar sushi!! Det var en upplevelse att äta Där. Utöver maten så var drinkarna helt fantastiska och det var även en upplevelse att gå på toan. Vad sägs om att tvätta händerna i ett " vattenfall" och ha en explosion av stjärnor inne på toaletten. Gå dit!!

1  Tack Caroline C
Omdömet skrevs 17 november 2018 från mobil enhet

Ett helt otroligt ställe där allt är av högsta klass! Bartendern blandar fantastiska drinkar med massa passion och engagemang, maten är to die for och servicen helt outstanding! Vår servitris Beauty berättar om rätterna med inlevelse och genuint engageman och är sjukt trevlig. Verkligen en upplevelse med massa WOW! Rekomenderar alla att gå dit och bara njuta!

4  Tack asadirenius
Omdömet skrevs 17 november 2018 från mobil enhet

En restaurang som erbjuder goda japas, sushi och G&T. Kom hit för att avnjuta en trevlig och god middag med nära och kära och bli omhändertagna av den trevliga och servicevänliga personalen.

1  Tack Mobile21969540669
Omdömet skrevs 8 november 2018

Bästa sushi jag har ätit i Malmö utan tvekan. Bred meny, väldig hög kvalite på maten.
Inredningen :WOW, är nog den snyggaste restaurangen jag varit på i skåne!

1  Tack LThiDao

Resenärer som tittade på Zushi - Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Zushi - Malmö? Berätta vad du tyckte!