Disgusting Food Museum
Öppet i dag: 12:00 - 18:00
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Google
Sätt du kan uppleva Disgusting Food Museum på
från 21,80 US$
Mer information
Omdömet skrevs 9 augusti 2021 från mobil enhet

Alla utställningsrätter va mer eller mindre äckliga men så häftiga att se och läsa om. Verkligen skräckblandad förtjusning! Bland det häftigaste va att man fick lukta och smaka på flera olika rätter!
Ganska dyrt inträde men helt klart värt det!

Tack K2819ZBsandram
Omdömet skrevs 9 augusti 2021 från mobil enhet

Personalen som tar emot och som arbetar där var helt fantastiska och serviceinriktade. Kändes som att man var den enda kunden där fast stället var fullt. Intressant fakta kring maten och drycken där. Väl värt ett besök och min 6åring var också nöjd med besöket och berättar om besöket där för alla.

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack 830maline
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket intressant och annorlunda! Litet ställe men väl värt ett besök. Spännande att se vilka knasigheter som äts världen över och att dessutom få lukta och till och med smaka på några är häftigt! Utmana varandra att äta friterade småkryp eller fermenterad haj, tex.

Tack alexandraeV3055JF
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Besöket gav upphov till intressanta diskussioner bland museibesökarna om djurhållning, kultur, sedvänjor och historieperspektiv på mat. Vi spenderade 1,5 timme här och då läste vi allt samt smakade på bl.a. dyngbagge, kaviar och het chili.

Tack TinaB3467
Omdömet skrevs 24 juli 2021

Det här är ett ställe man inte borde missa, det är ganska intressant och se vad folk stoppar i sig, jag själv avstod! :) väl värt ett besök dock

Datum för upplevelsen: juli 2021
1  Tack MalinA228