“Italien på hemmaplan”

Rankad som nr 68 av 967 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs för 6 dagar sedan från mobil enhet

Fantastisk god mat och gott vin som gjorde vi åter kände det som vi var tillbaka i Italien. Servicen genuin och helt i toppklass

Datum för besöket: augusti 2021
Tack amlind2016

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Restaurang med ambitioner som hade en dålig dag. Tyvärr är det servicen som helt styr betyget och inte maten. Många nya, unga o oerfarna i servisen. Osäkert o otajmat. Jobbar vad jag förstår m ny teknik för beställningar o där började problemen. Beställd mat men framför allt dryck dök inte upp. Varför sätta den mest oerfarna till ett sällskap med beresta 50åringar? Om åtminstone drycken hade flitit på hade vi svalt det övriga. Matrecensionerna var blandade från jättegott till oätbart. Vi enades med restaurang ledningen om reducerat pris, vilket de får eloge för att hantera snyggt! Vi hade dock hellre betalat det dubbla och varit riktigt nöjda.
Anpassa antalet gäster till det ni mäktar med så blir det mycket bättre

Datum för besöket: september 2021
Tack kennethc960

Underbar mat, var här med killen och vi hade en så fantastiskt smakupplevelse. Jättehärligt bemötande från alla och vi kände oss otroligt välkomna och glada. Mycket tillmötesgående gällande önskemål och frågor, allt som allt ett perfekt besök!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack JohannaSaari
Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

En italiensk restaurang som har ett härligt utbud av många rätter. Ligger centralt och det är enkelt att hitta. Själva inredningen och mysfaktor har lite att önska men maten är super så detta rekommenderas verkligen.

Datum för besöket: juni 2021
Tack jonasi998
Omdömet skrevs 17 juni 2021

Vi har ätit på alla möjliga Italienska restauranger i hela Skåne / I Polen med samt i själva italien men deras mat och service och omtanken hela deras familj är suverän!

Datum för besöket: juni 2021
Tack 250anjab
skyfly33, Proprietario på Armacia Italiensk Restaurang, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2021

Thank you very much for your excellent review. You are the best, and always welcome

Resenärer som tittade på Armacia Italiensk Restaurang tittade också på

Besökt Armacia Italiensk Restaurang? Berätta vad du tyckte!